"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, July 04, 2012

Langkawi

Jejak bertapak Ezu warkah 7/04/2012 05:44:00 PM
Minggu lepas, selepas solat isyak, dengan rasa yang biase2 aje, aku menjalani trip lawatan kerja ke langkawi.. Orang lain x tau la berperasaan seperti apa.. Hahaha


Dalam bus tu, aku tido baring! Hahaha.. Bus itu bus aku yang punya.. Harap maklum..

Sampai perlis singgah ke padang besar.. Kat situ dah habis kurang dari 100.. Fuhhh..

Lepas tu, ke jeti untuk naik feri ke langkawi.. Kurang lebih 45 minit perjalanan air.. Kalo udara tak tau.. Sebab tak pernah sampai melalui jalan udara.. Ni pon 1 st time. Just laught, but not funny.. Ha ha.

Sampai sana, check in kat eagle bay..sebelah je dengan mahkamah syariah langkawi.. Petang tu terus p kat rams home deko punye shop.. Kat sini pon habis rm100++.. Malam tu dah exhausted sangat.. So, membuta dengan penuh khusyuk dan tomakninah..

Esoknye ke kilim geoforest part.. Amik gambar kat situ,p tengok pulau yang macam2 bentuk.. Paling kelakar leh plak satu tongkang dengan my ex.. Hahaha..

Pastunp mahkamah syariah langkawi plak.. Perghh dah lanpakai baju opis tu.. Dari kilim terus ke sana.. Bau, tak yah cakap la tengitnye.. Pengsan.. Dapat makan tengahari free.. Seda!

Petangnye p shopping kat idaman suri, lepas tu ke haji ismail, lepas tu habis sekitar rm200++.. Masak2..

Malam tu main bowling.. Aku la manusia uang dapat markah paling las! Sile gelak!

Isninnye plak, lepas check it out, terus ke mahkamah syariah kedah.. Jumpe sorang pegawai kat situ, wah, ada yang kenal kenal nama aku. Agak dah.. Ni kerja orang opis aku la ni.. Tapi aku buat derk je.. Lantak la..

Lepas tu terus balik.. Tapi singgah pekan rabu dlu. Habis dalam sekitar tak sampai rm50 je..

Ok terus balik..

Eh, cerita macam tak de perasaan kan.. Haha.. Hahaha..


0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review