"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Friday, July 13, 2012

Rabb.. Jagakan dia untukku!!!

Jejak bertapak Ezu warkah 7/13/2012 02:07:00 PM
Selamat menunaikan ibadah umrah.. Selamat menjalani ibadah puasa ditanah suci.. Selamat semuanya ketika berada disana.. Dan selamat pulang ke sini..

Awak, semoga tenang dalam beribadah.. Semoga dalam peliharaan Dia.. Semoga dapat membawa satu jawapan yang pasti dalam hidup awak..

Awak, salam rindu dari kejauhan, salam kasih dari seberang, salam sayang dari lubuk hati.. Moga ada petunjuk yang baik untuk aku dan engkau..

Ya Allah, Ya Tuhanku, jagakan dia dalam setiap langkahnya, jagakan dia dalam setiap gerak hatinya, jagakan dia untuk setiap nikmat yang kau beri padanya.. Rabb.. Aku mengasihinya, aku menyayanginya dalam diamku.. Maka kau berilah kami petunjukMu agar mudah untuk aku dan dia menjalani hari2 mendatang dengan penuh kesyukuran dan kesabaran..

Andai benar dia milikku, kembalikan dia padaku.. Satukan hati kami agar dapat aku bersamanya dunia dan akhirat..Semoga aku dan dia tidak tersasar dalam membuat pilihan yang abadi..

Rabb... Aku terlalu merinduinya tika ini!!! Sampaikan salam ku padanya.. Aminnn!!

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review