"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Friday, November 09, 2012

bolehkah aku mendapat teman hidup

Jejak bertapak Ezu warkah 11/09/2012 07:47:00 PM

Sunyi adalah ruang keresahan.
Hati menjerit pilu.
Keresahan yang menerbitkan penderitaan.
Semakin layu dibuai lelah.

Aku tak mencari yang maha sempurna
Krn aku juga tak mampu untuk mjadi yg maha sempurna.
Cukup sekadar dia mampu mencintai kedua org tua ku serta menyayangi aku seumur hidupnya.

Aku tahu,bukan mudah utk aku mendapatkn walau apa yg  aku minta nampak mudah.
Tapi,aku tahu aku tak mampu memiliki krn aku rasa aku tak mampu menyayangi dan mcintai dia dan org tuanya..krn,aku rasa akulah manusia yang paling ego sekali dlm dunia ni.
Andai boleh dia menyentuh hati dgn getaran yg paling lembut utk aku,mana tahu hati akan terbuka..

Entahlah..
Semakin tua,rasa semakin sensetip ulu hati.
Yang lain sudah berteman, sedang aku masih sendiri mengharap ihsan ilahi agar memberikan aku teman hidup dan anak2 untk aku menikmati alam rumahtangga dgn penuh kasih syang..

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review