"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Sunday, November 25, 2012

tak tau tajok!

Jejak bertapak Ezu warkah 11/25/2012 10:00:00 AM
Eh... Pukul satu pagi suda...
Mata tak mau terlelap...
Mungkin banyak tido...
Atau mungkin banyak berangan..

Lame betol tak update blog ni..
Malas nak menaip..
Yang rajinnye tido..
Tido, sambung tido dan terus tido...
Memang paling rajin dan paling efektif untuk aku..
Haila.... Bak kata atok..

Aku tak tau pe yang aku pikir sekarang..
Aku nak p jauh la dari sini...
Macam bosan je dok negeri sembilan ni lama2...
Kerja yang sama..
Kawan yang sama...
Bosan betol la....
Tak fun langsung!!
Memang bosan tahap infiniti dah ni...lagi2 hujung tahun ni..
Nak cuti je kejenye...

Nak dating, pakwe takde..
Nak kawen, orang tak nak...
Nak tido, memang tu je la kerja paling senang buat..
Tapi bosan la plak x de benda yang mengubah hidup ni...
3 tahun buat benda yang sama, x de perubahan langsung... 
Makin teruk adalah.. 

Pe nak buat? 
Berangan dah puas.. Menghadap internet dah puas..
Tido pon dah agak puas... Po laie kan...

Time bosan ni, macam rasa yang ada..
Rasa nak melompat, nak joget, nak melalak, nak guling2
Macam2 rasa tau tak!
Haila... Nak marah pon ada!!!

Betol la x stabil dah aku ni...

Semoga allah melindungi aku dari melakukan perkara2 yang sumbang
Serta perkara2 yang tidak bermanfaat!
Back to Him.. Always to him.. He know me deeply...



I blog with BE Write

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review