"mintalah fatwa dari hatimu yang paling dalam. dalam ketenangan, jawapannya akan muncul." .:ezukama:.

Wednesday, August 05, 2009

dua puluh tiga

Jejak bertapak Ezu warkah 8/05/2009 10:11:00 AM

alhamdullillah.. hari ni, genap 23 tahun umur watashi..

watashi rasa da tua sangat rasanya. kalo mati dalam umur-umur macam ni, da dapat balasan yang setimpal dengan apa yang selalu dikerjakan dalam hidup ni.. huhuhu.. sedih plak.. dalam umur2 yang hampir senja ni, rasa sikit sangat amalan yang watashi buat.

semalam dan hari ni, parents watashi ada di sisi. rasa bahagia sangat. malam tadi pun tido dengan ibu. rase rindu sangat dengan ibu. petang tu da berborak dengan abah, da la.. huhuhu. kalo kecik2 dlu bleh la tido dengan abah...hehehe.

semenjak dua menjak ni ade je benda yang x best terjadi kat diri watashi.. salah watashi jugak.. tapi x pe. watashi da mintak maaf dekat orang2 yang marah kat watashi dan orang2 yang watashi da serabutkan kepala dia..terpulang la diorang nak maafkan watashi ke x.kalo watashi mati, watashi da x de hutang dengan diorang..

terima kasih watashi ucapkan pada sahabat2 watashi yang masih sudi mengingati watashi dalam ingatan mereka.. rasa terharu plak..lepas berborak dengan ibu, watashi dapat banyak mesej dari sahabat yang ucapakan selamat hari lahir pada watashi.. terima kasih ye..

watashi x tau nak tulis ape lagi sebenarnye.. dalam bahagia, rupanya watashi rasa kosong sangat. rasa diri ni macam da x de ape2.watashi rasa sedih.x tau kenapa.. kekurangan diri watashi menyebabkan watashi malu nak mintak ape2 dari allah. tapi selagi watashi mahukan yang terbaik, watashi akan buat yang terbaik dan berbuat baik dengan diriNya.. moga allah merahmati hidup watashi sehingga akhir hayat watashi..

0 kata azimat:

 

UtuSan PerSenDiriAn Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review